輪椅或電動輪椅入屋方法

大家可能會疑問電動輪椅回家後入屋,會否很難,我屋企是有一級鐵閘及門檻的,我們可以肯定答你,現實使用不會難。我們師傅經過超過逾千次客人上門指導客戶使用電動輪椅,也在不同公營及私營機構做過教學及示範,其實方法十分簡單。
好多時候門口都有一道閘,客人喺差唔多揀完決定好輪椅款式嘅時候?
突然會醒起:其實點樣推格輪椅入屋?我門口有道閘啊!

特別係電動輪椅,因為一道鐵閘,市面上一般嘅款式都好難直接揸入屋。

係呢個時候我哋就會介紹返大部份人選擇又平又方便嘅ABS斜坡膠。
放一塊適合高度嘅喺門口,無論係電動輪椅或者係手推輪椅都可以直接推/駛入去!
除咗斜坡膠,仲有可以用喺更高既唔同鋁合金或者玻璃纖維做嘅斜坡板

方法一 :

如果你使用的是輕便型的電動輪椅只要你把電動輪椅轉換成手動模式,之後在防反輪的後方,有一個腳踏位,只要槓桿原理,輕輕往腳踏一踩,就可把輪椅的前輪提起,再把前輪跨過門檻,之後很簡單,直接把推電動輪椅進去便可了。


方法二 :

如果你使用的是重型的電動輪椅又或者是不方便自己把電動輪椅改成手動模式再把輪椅推入屋內的話,我們就會建議客戶加購家用的ABS橡膠斜台板了,ABS橡膠斜台板設有防滑表面,使用方便,無需安裝,寬度尺寸可以按照客戶要求剪裁,斜板物料為實心橡膠,防水同時放在地面時不會輕易移位,十分安全。


尺寸量度方法 :

1.      量度大門鐵閘高度

2.      量度大門鐵閘寬度

3.      量度室內門口高度

4.      量度室內門口寬度

ABS橡膠斜台板設有不同尺寸可供選擇

適用地點 :

‧大門鐵閘及門檻

‧洗手間門檻


Ramp Kit斜台板

方法三 :

Ramp Kit斜台板

這個產品就好像LEGO積木一樣,可以按照你所需要的高度尺寸和形狀去自己安裝,Ramp Kit防水及去水度高,所以十分合適用於洗手間內,產品重量十分輕巧同時方便收納。

適用地點 :

‧大門鐵閘及門檻

‧洗手間門檻

室內嘅高低不平又點算呢?有一啲單位要經過露台先可以去到廁所,但係露台道門有一個級,
廁所門口有一個級,咁樣輪椅點過到?咁既時候你仲可以搵我哋同事溝通為你特製高承重鋁合金斜坡板


這一些方法是已經獲得所有的職業治療師及物理治療師肯定,同時香港房協也已經大量使用這種產品在其管理的屋苑下。鉑康輪椅擁有最專業的醫療團隊,對產品的了解及認知最為廣泛,使用專業角度用最簡單的方法去幫助客戶解決問題。

如果想更深入了解有關斜台板斜度及坡面長度的資料,可以到此文章參閱【斜台板的種類和斜度比例】

若客戶想了解更多產品的資料,建議可跟我們專家聯絡評估身體狀況、親自試用後再作選擇。

查詢熱線 : (+852) 2177 9118

陳列室地址 : 香港新界屯門新合里5號美基工業大廈 5 樓 A & B  ( 屯門站 B 出口旁 )